top of page
  • רויטל ארז

חדר לרוקיסט הצעיר

" אני צריכה להפריד בין החדרים של הילדים וצריכה שתעזרי לי לעצב אותם כדי שלכל אחד תהייה את הפינה שלו" זאת הייתה בקשתה של רחלי משהם.

לרחלי 3 ילדים: אורי בן ה 10, נויה בת ה 8 וליהיא הקטנה בת ה2.5. אורי ונויה חלקו חדר אחד וליהיא הייתה בחדר נפרד. אורי שאוטוטו הופך למתבגר כבר היה זקוק לפינה משלו, לכן הוחלט שאורי יעבור לחדר בנפרד והבנות יהיו יחדיו בחדר השני.

מכיון שרחלי ובן זוגה תכננו לעבור דירה בשנה - שנתיים הקרובות, הוחלט לא לעשות שינויים דרסטיים מידי לכן חלק מהריהוט הישן לא הוחלף וכל מה שנרכש יוכל לעבור בעתיד גם לבית החדש.

ממש לפני סיום הפרוייקט, כאשר החדר של אורי כבר היה מוכן ובחדר הבנות רק היה צריך לתלות את הפריטים השונים, מצאו בני הזוג את דירת חלומותיהם והחליטו לעשות את המעבר בזמן הקרוב ולהעתיק את עיצוב החדרים כפי שהם לבית החדש

(עם התאמות קלות למבנה החדרים החדשים). כאמור, עיצוב חדר הבנות טרם הושלם לכן התמקד כעת רק בתהליך הלבשת החדר של אורי. מבטיחה לכם פוסט המשך, המעבר לבית החדש.

החדר של אורי לפני המעבר היה חדר של פעוטה בת 2.5

כשמעצבים חדר לילד בן 10 כדאי ורצוי לשתף אותו בהחלטות העיצוביות ולשאול אותו איך הוא היה רוצה שהחדר שלו יראה.

אחד מתחביביו הגדולים של אורי הוא מוסיקה והוא לומד לתופף על תופים כבר כמעט שנתיים. אחד הדברים שהתבקשתי לקחת בחשבון בתיכנון עיצוב החדר היה מערכת התופים שאורי יקבל במתנה מהוריו לכבוד יום ההולדת שלו.

האתגר שעמד בפניי: עיצוב חדר ממ"ד קטן שצריך להכיל: ארון קיר (שכבר היה קיים בחדר), מיטת נוער, מערכת תופים ופינת לימוד.

הקונספט הנבחר לחדר הוא כמובן סביב נושא המוסיקה בשילוב עוד כמה תחביבים של ילד בן 10: לגו וסרטי Star wars.

לאחר כמה העמדות רהיטים אפשריות בחדר הוחלט למקם את מערכת התופים קרוב לקיר עם הפנים אל המיטה (מדובר במערכת תופים אלקטרוניים קטנה וניידת יחסית שיכולה להתאים למימדי החדר ושעדיין יהיה מקום להתנייד בחדר בקלות) .

כדי לתת לתופים מקום של כבוד וליצור את האפקט המובקש של חדר מוסיקה, החלטתי ליצור פס רחב של צבע שישמש רקע לתופים ועליו להדביק מדבקת קיר גדולה (בנושא מוסיקה כמובן). הפס מתחיל מהכניסה לחדר וממשיך לקיר שליד ומשמש רקע צבעוני לפינת הלימוד.

במקור הפס היה אמור להיות בצבע צהוב כחלק מהצבעוניות הנבחרת של החדר אבל לאחר שאורי ראה את ההדמייה, הוא החליט שהוא מעדיף שהצבע השולט בחדר יהיה הצבע הכחול לכן בחרנו לצבוע את הפס בגוון תכלת עמוק (נירלט 645). קירות החדר נצבעו בגוון אפור בהיר ועדין (נירלט 523). הצבע הצהוב הוכנס לחדר בנגיעות קלות באקססוריז ובטקסטיל.

הדמייה של החדר - כך קל יותר לדמיין את מה שהולך להיות

לאחר הצגת התכנית וההדמייה ללקוחות, נשאר רק לצאת ולרכוש את כל הפריטים שחלקם הגדול נרכש דרך האינטרנט.

מעצבת בפעולה

מדבקת קיר שמתאימה לקונספט הנבחר ומודגשת ע"י פס הצבע הרחב

שולחן כתיבה ומגירות נרכשו באיקאה ומעליהם תלויה כוורת מדפים שהוזמנה בהתאמה אישית מנגר ומשמשת לאחסון ספרים ולתצוגת המודלים של הלגו שאורי אוהב להרכיב. לוח מודעות מגנטי שחור משלים את העיצוב של הפינה הזו.

כוורת מדפים לספרים ויש מקום גם ללגו

לחימום החדר והריצפה נבחר שטיח כותנה גדול בהדפס גאומטרי שחור לבן ומשמש גם כמשטח למערכת התופים.

הדום מדליק ושטיח מחמם - שילוב של טקסטורות והדפסים.

ליד הכניסה לחדר נתלה מתלה שחור ממתכת בצורת גיטרה לתליית תיקים ומעילים ומשלים את הקונספט הנבחר של מוסיקה ורוק.

הי לי כיף לעצב לאורי את החדר המדליק הזה ובקרוב מאד כל העיצוב הזה יעבור לחדר חדש בבית חדש .

מחכה כבר להמשיך את עיצוב חדר הבנות לאחר שיעברו לביתן החדש.

בנתיים כמה תמונות שצילמתי מהחדר הנוכחי:

מקווה שאהבתם את החדר של אורי, אשמח לקרוא את תגובותיכם כאן למטה.

bottom of page