top of page
  • רויטל ארז

רוקמת החלומות

זהו, פתחתי בלוג, השקעתי שעות בעיצוב, קראתי מאמרים איך, כמה ולמה כדאי לעשות את זה, ההתרגשות בשיאה.

טוב, ומה עכשיו? על מה כותבים? הרבה רעיונות מתרוצצים לי בראש, לא בטוחה מה מתאים, האם זה יעניין בכלל משהו ?

אז אולי כדאי להתחיל בכלל מהתחלה, איך הגעתי לכאן בכלל, אני? בלוג? לא הייתי מאמינה בחיים ,אבל מצד שני, אם היו אומרים לי לפני 3 שנים, שאני סוף סוף אגלה את התשובה לשאלה הגדולה מכולן: מה אני רוצה לעשות כשאהייה גדולה ושזה כרוך בשינוי משמעותי בחיי, לא הייתי מאמינה בכלל. אז בגיל 37 התחלתי לרקום את החלום שלי: להפוך את האהבה הגדולה שלי - העיצוב לעיסוק לחיים, למקצוע. ההתרגשות בעיצומה, פעם ראשונה בחיי שאני הולכת בעקבות התשוקה הגדולה שלי ודפיקות הלב הן כמעט כמו שמתאהבים במישהו חדש.

הדרך לא קצרה והפחדים לא מעטים אבל היציאה מעבדות לחירות קרובה מאד.

אז לפני שנה פתחתי את דף הפסייבוק שלי רויטל ארז -מלבישים את הבית ביחד וגילתי שאני די אוהבת לכתוב ואפילו עושה את זה לא רע בכלל. אבל פייסבוק הוא פלטפורמה לפוסטים קצרים וממוקדים. הבנתי שאני צריכה מקום משלי, פרטי שבו יהיה יותר מרחב לרעינותיי.

אז אחרי שהתלבטתי רבות לגבי ההעיתוי, החלטתי שהגיע הזמן, אני בשלה לבלוג משלי ואין תקופה טובה יותר מהתקופה האהובה עליי -עונת האביב, זמן התחדשות ופריחה וכמובן היום הולדת שלי שחל השבוע, גיל עגול - 40! מספר שבדר"כ מפחיד את רוב האנשים, אבל אני מקבלת אותו באהבה ובשמחה. העשור הקודם הוקדש כולו לגידול שלושת הזאטוטים שלי (3 בנים, 2 מהם תאומים!!!) אבל עכשיו אני! עכשיו הגיע התור שלי! אני מגשימה את החלום שלי, אני הולכת בעקבות התשוקה שלי לעיצוב. (וממשיכה כמובן לגדל את ילדיי במלוא המרץ).

זהו פוסט פתיחה על החלום ועל ההגשמה העצמית שלי. בהמשך יהיו פה פוסטים על עיצוב, על פרוייקטים שלי, על השראות, על בתים יפים, מקומות מעניינים ועל עוד כל מיני דברים שאני אוהבת. יש למה לצפות...

מוזמנים להגיב ולכתוב לי.

אביב שמח !

www.oasis-stores.com/?lng=en&ctry=GB&

bottom of page