top of page
  • רויטל ארז

היום יום הולדת

הבלוג שלי חוגג יום הולדת שנה!

בדיוק לפני שנה, יומיים אחרי היום הולדת שלי, פרסמתי את הפוסט הראשון שלי לאוויר העולם, ההתרגשות הייתה גדולה ועדיין גם היום, מתרגשת כל פעם מחדש כאני לוחצת על כפתור הPublish ומשחררת לעולם הוירטואלי את הגיגיי האחרונים.

יום הולדת שנה לבלוג

http://projectnursery.com/projects/ladybug-garden-first-birthday/#_a5y_p=2811869

קצת נתונים:

  • 14 פוסטים פורסמו עד היום (לא כולל הפוסט הנוכחי)

  • הפוסט הנקרא ביותר: כמה נעים פה, פוסט המתאר את תהליך עבודתי בהלבשת בית ברחובות. זהו גם הפוסט שקיבל הכי הרבה תגובות.

  • הפוסט שאני הכי אוהבת: סבלנות לא קונים בשום חנות, פוסט שאני חוזרת אליו תמיד כשאני מתחילה להרגיש עיקצוצים של עצבנות קלה וחוסר סבלנות. אחרי שאני קוראת אותו אני נושמת עמוק, נרגעת ויודעת שכל דבר בזמנו.

לא תמיד יש לי מוזה לכתוב ולא תמיד מוצאת על מה לכתוב, אבל כן משתדלת לעמוד ביעד שהצבתי לעצמי בהתחלה: לכתוב לפחות פוסט אחד בחודש.

הנושאים שכתבתי עליהם מגוונים ולעיתים ההחלטה על מה לכתוב מגיעה ברגע אחד ממשהו שראיתי, נדלקתי ואני חייבת לכתוב עליו, כמו הביקור במוזיאון עליו כתבתי בפוסט: שבת במוזיאון.

אני עדיין לומדת את הפלטפורמה המדהימה הזו. מנסה לחדש ולעניין, תוהה האם מה שאני כותבת יעניין גם אחרים ובעיקר מנסה להביא את עצמי ואת עולמי.

מתחילה בהתרגשות את שנתו השנייה של הבלוג שלי, יש לי כבר כמה רעיונות לפוסטים עתידיים (גם על פרוייקטים שלי שתכף מסתיימים) ולאלו שעדין אין לי מושג על מה יהיו, מצפה בסקרנות לראות מה יוליד יום.

אשמח לדעת על מה הייתם רוצים שאכתוב, מה מעניין אותכם, תכתבו לי כאן בתגובות למטה.

לכבוד יום ההולדת של הבלוג אני עורכת הגרלה בקרב קוראיי ועוקבי בפייסבוק, ומי שעולה בהגרלה, זוכה בשעת ייעוץ סטיילינג חינם בביתו. מוזמנים לקחת חלק בהגרלה אצלי בדף הפייסבוק.

שלכם, רויטל

bottom of page